Przepisy prawne CSKZ Prawo jazdy zawodowe kat. C+E w krakowie i egzamin państwowy w MORD częsć-1



CSKZ Prawo jazdy zawodowe kat. C+E w krakowie i egzamin państwowy w MORD częsć-1



Autor: rolminex | Zasięg oglądalności: 102475 | Całkowita ocena filmu: 4.111111 |
drzewa - zobacz też to.


Lubisz czytać co inni piszą? zobacz - dyskusję która jest niżej


Wasza dyskusja


  • Tu kurs na prawko, a pokazują coś, czego nie wolno w praktyce :D mianowicie spania na wyrze dyspozycyjnego w trakcie jazdy :D
  • jakie to wszystko jest żałosne, zatrzymać się do kontroli wysokości zatrzymać się do kontroli.... zatrzymać do kontroli.... nikt tak w realu nie robi co za pojebane prawo.
  • polecam ta szkole jazdy bardzo goraco!! zrobiłem tam prawo jazdy 4 lata temu,na urlopie z uk.bardzo profesjonalna zaloga,uklony i podziękowania dla Przemka.mam nadzieje wrocic po kat.d pozdrawiam!!
  • Głupotą jest to, że na wypięcie się od naczepy jest wytyczony określony czas... To nie są jakieś zawody, kto szybciej... Może tą czynność wykonywać i 15 minut ale liczy się bezpieczeństwo a nie czas...
  • haha dobrze że to juz za mną... łatwo nie było :D
  • polecam wszystkim chetnym na kat c+e ten osrodek -zadlem dzis egzamin w Krakowie na tym ciagniku z naczepa z od kopa. Pelen szacunek i podziekowania dla instruktorow z Rolimnexu dla Przemka co ma duzy klucz do kol i dla opanowanego i wyrozumialego pana Tadka - dojezdzalem do osrodka 70 km i bylo warto -piekna sprawa na tym Iveco sie uczysz i na nim zdajesz
  • Pominieto jedna najwazniejsza rzecz. Nikt tu nie wspomnial o sprawdzeniu blokady zaczepu czyl klamry na lancuszku zapobiegajacej odczepieniu przyczepy od ciagnika. To sie sprawdza po kazdym dluzszym postoju np: po pauzie na parkingu. Mozesz odjechac a naczepa zostanie.
  • 1:03 -pisze na dole -Rolminex podstawiaja iveco z naczepa do Mord-u w środy, a LOK w poniedziałki
  • Podczas sprzęgania i rozprzęgania nie trzeba włączaś świateł ni zapinać pasów, a silnik dopiero się gasi jak zespół sprzegł się i podłącza przewody, tu tylko podczas rozpinania to wpierw odłącza się przewody a na końcu odpina
  • 2100 na samo C na C+E 2800 do tego dochodzi kurs na przewóz rzeczy 3300 sam zbieram teraz na C+E potem ten kurs nie ma co to nie są tanie rzeczy kolego a robota też nie wesoła moja cała rodzina prawie siedzi w transporcie teraz wujek się wycofał i sprzedał 2 dafy bo mówił że nie ma z tego zabardzo zysku a jazda u kogoś to nie ciekawy motyw ale to zależy na jakiego trafisz pracodawce i jakie trasy pozdrawiam i szerokości Ps. polecam kolego zrobic teraz kategorie A bo potem będzie dostępna od 24La
  • A czy w Polsce nie ma obowiązku podczas sprzęgania,sprawdzenia czy hamulec postojowy naczepy jest zaciągnięty???
  • Łącznie ze wszystkimi kwalifikacjami aby móc usiąść za kierownica takiego zestawu trzeba mieć około 10tys.
  • robiłem kurs w rolminexie na czerwonym iveco super pozdrawiam pana tadka
  • czy ktos mi powie ile kosztuje takie prawo jazdy żeby można TIR em jeździć? posiadam tylko "B"
  • tutaj tez ucza ze z prawej klocki sie podklada ale dzieki za przypomnienie bo jutro egzamin -pozdro
  • Instrukcja egzaminowania opisuje czynność sprzęgania podczas której kolejność jest dokładnie taka sama jak na filmie. Temat rozprzęgania w rozporządzeniu nie został ujęty. Wiedza na ten temat może być jednak czerpana z instrukcji obsługi pojazdu.
  • fajne !
  • Egzaminy s na naczepach ? a nie auto + przyczepa ?
  • ja mam jutro egzamin o 8:15 - juz czuje ze gwizdek puszcza pare;)
  • Poza tym taką kolejność dyktuje logika i doświadczenie: odpięcie czerwonego przewodu powoduje zablokowanie hamulców naczepy stąd odpina się go jako pierwszego (pozostałe przewody zdarza się rozpinać dopiero po częściowym wyjechaniu ciągnikiem spod naczepy ze względu na małe odległości pomiędzy kabiną a np agregatem naczepy chłodniczej) i zapina jak ostatniego aby naczepa była jak najdłużej zahamowana
  • Fajna tablica na ciężarówce :)
  • też was zaciekawiło to?